1. Jakie korzyści uzyska klient składając zamówienie przez stronę www.zoo-hobby.pl?
• Dostęp do najwyższej jakości produktów
• Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego
• Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia
• Wgląd w historie zamawianych produktów
• Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami
2. Co, jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?
W naszym sklepie możesz zwrócić produkty do 14 dni od daty zakupu. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów, skontaktuj się z nami - wszystkie informacje są zawarte w regulaminie.
3. Jak poprawnie złożyć zamówienie?
Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną formę dostawy. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.
4. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?
Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:
• ponownie złożyć nowe zamówienie
• kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.
Kolejna opcja to płatność w aplikacji Stripe
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.
6. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?
W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.
7. Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia, jeżeli jest to możliwe, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres reklamacje@zoo-hobby.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.
8. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?
Zaloguj się na stronie www.zoo-hobby.pl w zakładce Moje konto znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.
9. Jakie sa realne koszt wysyłki?
Zasady są proste, do 180pln koszty wg propozycji w koszyku wnikają z danych kosztów firm kurierskich w określonym czasie. Jedyna dodatkowa opłata to 10pln jako usługa pakowania jest zawsze dodawana do zamówienia produktów mrożonych.